Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T13:24:56Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T13:24:56Z | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). 484 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2524-0609 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15490 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлюється важливістю періоду дошкільного дитинства у вихо ванні і навчанні дитини та створенні умов і передумов для гармонійного, повноцінного її розвитку. Безпосе редній контакт дитини із електронними засобами інформації визначає вплив інформаційно-екранної культури на виховання та навчання дошкільника. Метою статті є аналіз впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток особистості дитини та виокремлення педагогічних умов використання мультиплікаційних фільмів для ви ховання та навчання дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (анкетування, бесіди, педагогічні спостереження, створення спеціальних діагнос тичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розви вальну та навчальну функції. Визначено основні педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей дошкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, пе реглядовий, рефлексивний. Експериментально обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання та навчання дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Ужгородський національний університет» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371;378; 364; | |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | мультиплікаційні фільми | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |