DSpace Repository

Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Дудник, Наталка Василівна
dc.contributor.author Безлюдна, Наталія Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T13:38:26Z
dc.date.available 2023-06-28T13:38:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Безлюдна Н. В., Дудник Н. В. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць УДПУ. Вип. 1 (5). Умань.: ВПЦ «Візаві», 2021. С. 26–32. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15491
dc.description http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234763 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості проходження педагогічної практики майбутніми вчителями початкової школи в умовах дистанційного навчання. Розкрито мету, завдання та зміст педагогічної практики, проаналізовано особливості організації дистанційного навчання в Уманському державному університеті імені Павла Тичини та особливості проведення практик під час обставин, які унеможливлюють відвідування студентами-практикантами закладів загальної середньої освіти. Авторами розглянуто освітні IT-проєкти, які можуть використовувати здобувачі освіти з метою аналізу уроків та виховних заходів, подано рекомендації студентам-практикантам щодо проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject майбутні вчителі початкової школи uk_UA
dc.subject учні початкових класів uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject онлайн спілкування uk_UA
dc.subject IT-проєкти uk_UA
dc.title Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проходження педагогічної практики в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account