dc.contributor.author |
Корнєєва, Ольга Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-01T07:13:44Z |
|
dc.date.available |
2023-08-01T07:13:44Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-11 |
|
dc.identifier.citation |
Корнєєва О. Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XVІ Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 11 травня 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за ред. О. І. Безлюдного ; [редкол.: О. Д. Балдинюк, О. В. Браславська, Т. В. Григоренко та ін.]. Умань : Візаві, 2023. С. 159-161. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15494 |
|
dc.description.abstract |
Традиційні маркетингові принципи побудови роботи підприємства втратили свою актуальність. Впродовж останніх років, під впливом пандемії Covid-19, повномаштабного вторгнення російської федерації на територію України та змін в економічному становищі держави, функціонування бізнесу зазнало кардинальних змін. Сфера надання послуг втратила велику частину клієнтів, через переконання споживачів в недоцільності споживання їх послуг (туризм, індустрія розваг, послуги оренди, будівельні, освітні послуги, тощо). Головна мета ведення бізнесу, на дану мить – втриматися на ринку пристосувавшись до змін. В наявному середовищі важко сформувати чітку стратегію на довготривалий період для досягнення цілей. |
uk_UA |
dc.publisher |
Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
сфера послуг |
uk_UA |
dc.subject |
пандемія Covid-19 |
uk_UA |
dc.subject |
повномаштабне вторгнення |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
споживачі |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |