00 DSpace/Manakin Repository

Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корнєєва, Ольга Олегівна
dc.date.accessioned 2023-08-01T07:13:44Z
dc.date.available 2023-08-01T07:13:44Z
dc.date.issued 2023-05-11
dc.identifier.citation Корнєєва О. Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XVІ Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 11 травня 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за ред. О. І. Безлюдного ; [редкол.: О. Д. Балдинюк, О. В. Браславська, Т. В. Григоренко та ін.]. Умань : Візаві, 2023. С. 159-161. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15494
dc.description.abstract Традиційні маркетингові принципи побудови роботи підприємства втратили свою актуальність. Впродовж останніх років, під впливом пандемії Covid-19, повномаштабного вторгнення російської федерації на територію України та змін в економічному становищі держави, функціонування бізнесу зазнало кардинальних змін. Сфера надання послуг втратила велику частину клієнтів, через переконання споживачів в недоцільності споживання їх послуг (туризм, індустрія розваг, послуги оренди, будівельні, освітні послуги, тощо). Головна мета ведення бізнесу, на дану мить – втриматися на ринку пристосувавшись до змін. В наявному середовищі важко сформувати чітку стратегію на довготривалий період для досягнення цілей. uk_UA
dc.publisher Візаві uk_UA
dc.subject стратегічний маркетинг uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject сфера послуг uk_UA
dc.subject пандемія Covid-19 uk_UA
dc.subject повномаштабне вторгнення uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.subject споживачі uk_UA
dc.title Стратегічний маркетинг на підприємствах сфери послуг uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу