dc.contributor.author |
Тимчук, Світлана Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Нещадим, Людмила Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-13T10:21:17Z |
|
dc.date.available |
2023-09-13T10:21:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: міжн. наук. конф.17-18 травня 2022р. К.: НУБіП України, 2022.С. 251-254 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15514 |
|
dc.description.abstract |
На якість продукції та послуг і відповідно функціонування суб’єктів туристичного ринку будь-якої країни, безсумнівно, впливають зовнішні чинники. Серед сучасних зовнішніх важелів впливу на відносини у сфері обслуговування туристів одностайно можна вважати пандемію COVID-19 та військові дії на території України. Стрімке поширення коронавірусної хвороби стало серйозним зовнішнім викликом для роботи туроператорських компаній з обслуговування туристів. |
uk_UA |
dc.publisher |
НУБіП України |
uk_UA |
dc.subject |
якість |
uk_UA |
dc.subject |
послуга |
uk_UA |
dc.subject |
турист |
uk_UA |
dc.subject |
туроператор |
uk_UA |
dc.subject |
продукція |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |