DSpace Repository

Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів

Show simple item record

dc.contributor.author Тимчук, Світлана Володимирівна
dc.contributor.author Нещадим, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-13T10:21:17Z
dc.date.available 2023-09-13T10:21:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: міжн. наук. конф.17-18 травня 2022р. К.: НУБіП України, 2022.С. 251-254 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15514
dc.description.abstract На якість продукції та послуг і відповідно функціонування суб’єктів туристичного ринку будь-якої країни, безсумнівно, впливають зовнішні чинники. Серед сучасних зовнішніх важелів впливу на відносини у сфері обслуговування туристів одностайно можна вважати пандемію COVID-19 та військові дії на території України. Стрімке поширення коронавірусної хвороби стало серйозним зовнішнім викликом для роботи туроператорських компаній з обслуговування туристів. uk_UA
dc.publisher НУБіП України uk_UA
dc.subject якість uk_UA
dc.subject послуга uk_UA
dc.subject турист uk_UA
dc.subject туроператор uk_UA
dc.subject продукція uk_UA
dc.title Сучасні тренди управління якістю продукції і послуг туроператорських компаній України з обслуговування туристів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account