DSpace Repository

Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємст

Show simple item record

dc.contributor.author Тимчук, Світлана Володимирівна
dc.contributor.author Нещадим, Людмила Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-13T10:21:36Z
dc.date.available 2023-09-13T10:21:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тимчук С. В., Нещадим Л. М. Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємств. Якість та безпечність товарів: міжн. наук. конф. 13 травня 2022 р. Луцьк. С. 183-185 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516
dc.description.abstract В умовах постійно мінливого ринку якість туристичних послуг стала не лише невід’ємною складовою конкурентоспроможності туристичних підприємств, а й необхідною передумовою формування якісного туристичного продукту, що відповідає потребам сучасного туриста та туризму. На основі аналізу науково-теоретичних підходів дослідників до методів оцінки туристичних послуг сформовано їх узагальнену класифікацію, яка базується на деяких таких базових характеристиках для отримання інформації про якість послуги, джерелах інформації, про оцінку об'єкта, вибір показника тощо. uk_UA
dc.publisher Луцьк uk_UA
dc.subject туристичні послуги uk_UA
dc.subject якість uk_UA
dc.subject туроператор uk_UA
dc.subject турагент uk_UA
dc.subject туристичні підприємства uk_UA
dc.title Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємст uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account