Abstract:
У статті приділено увагу інноваційним технологіям використовуваним у сфері ресторанного бізнесу. Важ-ливою умовою їх реалізації є вміння підприємців адаптуватися до нових умов сформованої економіки. Розкри-ваються проблеми розвитку підприємств ресторанного бізнесу, які полягають у тому, що керівники не хочуть зрозуміти необхідність інноваційного оновлення, так як існує нерозуміння ролі інформації, як базового ресурсу управління підприємством. Обґрунтовано, що інноваційні технології, дозволять рестораторам домогтися пев-них переваг перед конкурентами. Щоб успішно працювати в сфері громадського харчування, професіоналам необхідно вміти швидко реагувати на змінну ситуацію на ринку і приймати оптимальні рішення, що базуються на стратегії управління, яка передбачає постійне впровадження інновацій