dc.contributor.author |
Волошин, Петро Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-14T07:36:32Z |
|
dc.date.available |
2023-09-14T07:36:32Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-31 |
|
dc.identifier.citation |
Волошин П. Актуалізація європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної педагогічної освіти / П.Волошин // Věda a perspektivy. — 2022. 12(19) . — С. 264-275. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2695-1584 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15522 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3183/3198 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті порушується питання систематизації й узагальнення відомостей про особливості актуалізації європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної педагогічної освіти. Методологія дослідженняполягає у застосуванні ряду підходів: аналітичного для осмислення літератури за темою статті; міждисциплінарного – всебічно вивчаючи фактологічний матеріал та при отриманні нових знань; системного з використання цілого спектру методів (біографічного, семіотичного, культурологічного, герменевтичного, історичного, теоретичного узагальнення) – комплексно осягаючи заявлену мету дослідження. Наукова новизна:уперше системно вивчається європейський досвід вокальної підготовки у системі педагогічної освіти. У публікації доводиться твердження: реалізація педагогічної вокальної освіти в ЄС здійснювалася у рамках проекту meNet, який передбачає, що питання порівняльної вокальної освіти можуть дати вчителям музики глибше розуміння музичної дидактики зокрема та педагогіки загалом. Необхідно пов’язати вокальну освіту в різних системах і на основі соціально-критичної парадигми переосмислити, що музика в сучасних демократичних суспільствах має означати для цілісної освіти дітей, як це стверджують усі без винятку європейські країни. За межами географічних кордонів можливо виробити спільне розуміння та узгодити основні спільні принципи музичної освіти в рамках Європейського Союзу. Обмін між різними традиціями вокальної освіти може допомогти у розробці ефективніших методів порівняльної вокальної освіти та програм освіти для вчителів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Věda a perspektivy |
uk_UA |
dc.subject |
вокал |
uk_UA |
dc.subject |
європейський досвід |
uk_UA |
dc.subject |
європейська освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
вокальна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
вокальне виконання |
uk_UA |
dc.title |
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |