00 DSpace/Manakin Repository

АКТУАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошин, Петро Миколайович
dc.date.accessioned 2023-09-14T07:36:32Z
dc.date.available 2023-09-14T07:36:32Z
dc.date.issued 2022-12-31
dc.identifier.citation Волошин П. Актуалізація європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної педагогічної освіти / П.Волошин // Věda a perspektivy. — 2022. 12(19) . — С. 264-275. uk_UA
dc.identifier.issn 2695-1584
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15522
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3183/3198 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушується питання систематизації й узагальнення відомостей про особливості актуалізації європейського досвіду вокальної підготовки в умовах сучасної педагогічної освіти. Методологія дослідженняполягає у застосуванні ряду підходів: аналітичного для осмислення літератури за темою статті; міждисциплінарного – всебічно вивчаючи фактологічний матеріал та при отриманні нових знань; системного з використання цілого спектру методів (біографічного, семіотичного, культурологічного, герменевтичного, історичного, теоретичного узагальнення) – комплексно осягаючи заявлену мету дослідження. Наукова новизна:уперше системно вивчається європейський досвід вокальної підготовки у системі педагогічної освіти. У публікації доводиться твердження: реалізація педагогічної вокальної освіти в ЄС здійснювалася у рамках проекту meNet, який передбачає, що питання порівняльної вокальної освіти можуть дати вчителям музики глибше розуміння музичної дидактики зокрема та педагогіки загалом. Необхідно пов’язати вокальну освіту в різних системах і на основі соціально-критичної парадигми переосмислити, що музика в сучасних демократичних суспільствах має означати для цілісної освіти дітей, як це стверджують усі без винятку європейські країни. За межами географічних кордонів можливо виробити спільне розуміння та узгодити основні спільні принципи музичної освіти в рамках Європейського Союзу. Обмін між різними традиціями вокальної освіти може допомогти у розробці ефективніших методів порівняльної вокальної освіти та програм освіти для вчителів. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject вокал uk_UA
dc.subject європейський досвід uk_UA
dc.subject європейська освіта uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject вокальна підготовка uk_UA
dc.subject вокальне виконання uk_UA
dc.title АКТУАЛІЗАЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу