Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоменко, Людмила Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T06:37:53Z | |
dc.date.available | 2023-09-19T06:37:53Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.citation | Хоменко Л.М. Проектування швейних виробів в умовах освітнього процесу. Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. Вип. 205. С. 201-206. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15533 | |
dc.description | https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1292 | uk_UA |
dc.description.abstract | Експериментальна робота викрила роз'єднання знань учнів та їх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Підлітками дуже швидко засвоюється весь обсяг інформації про графічно-конструкторські особливості етапів конструкторської діяльності, але найцікавіший (на даному етапі) пізнавальний компонент діяльності вже позаду, залишається робота над формуванням спеціальних умінь і навичок, яка потребує терпіння, працелюбності, вольових зусиль, акуратності, посидючості тощо. Це більш тривалий етап, ніж етап засвоєння знань. Якщо побудувати уроки таким чином, щоб здійснювалося тривале повторення одного й того ж конструкторського прийому в дії, тоді діти втрачають інтерес до знань. Одноманітність діяльності стомлює, а це суперечить психологічним особливостям підлітків. Не можна досягти високого професіоналізму в проектно-конструкторській діяльності навіть при виконанні декількох робіт (у межах однієї і тієї ж конструкції) підряд. | uk_UA |
dc.publisher | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.subject | креслення | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | виріб | uk_UA |
dc.subject | здібність | uk_UA |
dc.title | Проектування швейних виробів в умовах освітнього процесу | uk_UA |
dc.title.alternative | Проектування швейних виробів в умовах освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |