DSpace Repository

Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі.

Show simple item record

dc.contributor.author Кирилюк, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Кирилюк, Олексій Вікторович
dc.date.accessioned 2023-09-26T06:34:35Z
dc.date.available 2023-09-26T06:34:35Z
dc.date.issued 2023-05
dc.identifier.citation Кирилюк І. М., Кирилюк О. В. Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: збірник матеріалів науково-практичної конференції, 24-25 травня 2023 р., Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. С. 59-62. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539
dc.description.abstract Досліджено, що популярною платформою серед соціальних медіа, що активно використовуються для просування туристичних продуктів та послуг є Instagram. Демонстрація туристичних послуг через візуальний контент сприяє їх успішному просуванню, привертає увагу молодих людей, які краще реагують на зображення та відео, ніж на текстові описи та стимулює бажання подорожувати. Якісний і цікавий контент забезпечує формування цільової аудиторії та довгострокову й регулярну комунікацію зі споживачами. uk_UA
dc.publisher ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48(063)+640.0
dc.subject INSTAGRAM uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject туристичні активності uk_UA
dc.title Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account