dc.contributor.author |
Кирилюк, Ірина Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Кирилюк, Олексій Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-26T06:34:35Z |
|
dc.date.available |
2023-09-26T06:34:35Z |
|
dc.date.issued |
2023-05 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилюк І. М., Кирилюк О. В. Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: збірник матеріалів науково-практичної конференції, 24-25 травня 2023 р., Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. С. 59-62. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено, що популярною платформою серед соціальних медіа, що активно використовуються для просування туристичних продуктів та послуг є Instagram. Демонстрація туристичних послуг через візуальний контент сприяє їх успішному просуванню, привертає увагу молодих людей, які краще реагують на зображення та відео, ніж на текстові описи та стимулює бажання подорожувати. Якісний і цікавий контент забезпечує формування цільової аудиторії та довгострокову й регулярну комунікацію зі споживачами. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48(063)+640.0 |
|
dc.subject |
INSTAGRAM |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
туристичні активності |
uk_UA |
dc.title |
Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |