dc.contributor.author |
Дем'янишина, Олеся Андріївна |
|
dc.contributor.author |
Ареп'єва, Олена Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Гвоздєй, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-09T12:37:20Z |
|
dc.date.available |
2023-10-09T12:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Дем’янишина О., Арепєва О., Гвоздєй Н.І. Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Економічні горизонти. 2022. (3(21). 121 – 130. DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551 |
|
dc.description |
DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто організаційні та методичні аспекти оцінки фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні напрямів вдосконалення методики оцінки рівня та ефективності фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Встановлено, що одним з головних проблемних аспектів такої оцінки є те, що стандартні підходи фінансового аналізу в даному випадку неможливо застосувати. Адже результат середньої освіти не має очевидного фінансового виміру. Тому в статті пропонується застосувати для оцінки фінансування закладів середньої освіти підходи, що використовуються для оцінки соціальних проектів. Такі підходи є інноваційними і використовуються в практиці оцінки ефективності соціальних проєктів в економічно розвинених країнах. Цей зарубіжний досвід потребує вивчення і використання з врахуванням специфіки використання коштів в закладах середньої освіти. Відповідно, пропонується наступне: розробляти програми розвитку закладів середньої освіти, які стануть основою для проведення об’єктивної оцінки результативності їх фінансування; поєднати методику оцінки рівня фінансування (через порівняння фінансування різних періодів та різних шкіл) з методикою оцінки якості освіти; розробити інтегровану універсальну методику оцінки фінансування закладів середньої освіти, яку можливо адаптувати до різних умов різних шкіл. |
uk_UA |
dc.publisher |
науковий журнал "Економічні горизонти" |
uk_UA |
dc.subject |
оцінка, |
uk_UA |
dc.subject |
фінансування, |
uk_UA |
dc.subject |
субвенція, |
uk_UA |
dc.subject |
методика, |
uk_UA |
dc.subject |
фінансування, |
uk_UA |
dc.subject |
заклад середньої освіти, |
uk_UA |
dc.subject |
децентралізація, |
uk_UA |
dc.subject |
якість |
uk_UA |
dc.title |
Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |