dc.contributor.author |
Пісняк, Валентина Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-24T08:30:28Z |
|
dc.date.available |
2023-10-24T08:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. Випуск 3(47). С. 182–190. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555 |
|
dc.description |
https://drive.google.com/file/d/1nd0AzJcb-vYJmURuQw-PoXZUyty-lmmu/view |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті репрезентовано авторське бачення педагогічних умов та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Резюмовано, що розроблена в межах дослідження модель – це органічна впорядкованість мети, змісту і технології професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Узгодження всіх її компонентів спрямовано на створення спеціальних умов для досягнення кінцевого результату – готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, що підпорядковується системі дидактичних вимог. До педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії віднесено такі фактори: забезпечення професійної мотивації майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; поєднання інноваційних і традиційних методів у професійній підготовці майбутніх педагогів для підвищення рівня готовності застосовувати набуті знання у процесі формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; розширення діапазону професійних умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи засобами проєктних технологій;організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Глухів: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378\748;168;7 |
|
dc.relation.ispartofseries |
DOI:;10.31376/2410-0897-2021-3-47-182-190 |
|
dc.subject |
модель |
uk_UA |
dc.subject |
структурно-функціональна модель |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
трудові компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
освітня інклюзія |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |