DSpace Repository

Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії

Show simple item record

dc.contributor.author Пісняк, Валентина Степанівна
dc.date.accessioned 2023-10-24T08:30:28Z
dc.date.available 2023-10-24T08:30:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. Випуск 3(47). С. 182–190. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555
dc.description https://drive.google.com/file/d/1nd0AzJcb-vYJmURuQw-PoXZUyty-lmmu/view uk_UA
dc.description.abstract У статті репрезентовано авторське бачення педагогічних умов та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Резюмовано, що розроблена в межах дослідження модель – це органічна впорядкованість мети, змісту і технології професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Узгодження всіх її компонентів спрямовано на створення спеціальних умов для досягнення кінцевого результату – готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, що підпорядковується системі дидактичних вимог. До педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії віднесено такі фактори: забезпечення професійної мотивації майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; поєднання інноваційних і традиційних методів у професійній підготовці майбутніх педагогів для підвищення рівня готовності застосовувати набуті знання у процесі формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; розширення діапазону професійних умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи засобами проєктних технологій;організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів. uk_UA
dc.publisher Глухів: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378\748;168;7
dc.relation.ispartofseries DOI:;10.31376/2410-0897-2021-3-47-182-190
dc.subject модель uk_UA
dc.subject структурно-функціональна модель uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject майбутні вчителі початкової школи uk_UA
dc.subject трудові компетентності uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject освітня інклюзія uk_UA
dc.title Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account