DSpace Repository

Application of digital technologies in the training of future primary school teachers for the formation of labor competences of pupils with health disabilities

Show simple item record

dc.contributor.author Пісняк, Валентина Степанівна
dc.date.accessioned 2023-10-24T08:35:24Z
dc.date.available 2023-10-24T08:35:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Valentyna S. Pisniak. Application of digital technologies in the training of future primary school teachers for the formation of labor competences of pupils with health disabilities. Information Technologies and Learning Tools. 2023.Vol 94. №2. P. 38–53. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15559
dc.description https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5031 uk_UA
dc.description.abstract Здійснено аналіз актуальних тенденцій цифровізації інклюзивної освіти. З’ясовано, що нині інклюзивна освіта в Україні реалізується на всіх рівнях освіти (дошкільна, загальна, середня професійна та вища освіта) та створює безбар’єрне середовище в навчанні та професійній підготовці людей з обмеженими можливостями здоров’я (далі – ОМЗ). Виявлено потенціал сучасних засобів цифрових технологій, інтерактивних та дистанційних технологій у навчанні учнів з ОМЗ. Для підтвердження ефективності реалізації методичних основ підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО організовано експеримент, що складався з декількох етапів – підготовчий (пошуково-організаційний) етап (аналіз наукової літератури), констатувальний експеримент (встановлення актуального стану підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО), формувальний експеримент (реалізація авторських педагогічних умов в освітній процес ЗВО України), завершальний (підсумково-коригувальний) етап (конкретизація динаміки змін у формуванні компонентів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО в умовах традиційного та експериментального навчання). Студенти контрольних груп навчалися за традиційною системою підготовки майбутніх учителів початкової школи. В експериментальних групах були застосовані методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО на основі імплементації компетентнісного, контекстного, системного підходів і використання інноваційних методик під час занять з низки фахових дисциплін. Результативність експериментального дослідження підтверджується достовірними показниками, які перевірені за допомогою методів математичної статистики. uk_UA
dc.publisher ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378:56\897:54
dc.subject освітня інклюзія uk_UA
dc.subject діти з обмеженими можливостями здоров’я uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject майбутні учителі початкової школи uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Application of digital technologies in the training of future primary school teachers for the formation of labor competences of pupils with health disabilities uk_UA
dc.title.alternative Застосування цифрових технологій у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей учнів з обмеженими можливостями здоров’я uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account