DSpace Repository

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Поворознюк, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-10-24T11:31:14Z
dc.date.available 2023-10-24T11:31:14Z
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.citation Поворознюк І.М. Контент-маркетинг в індустрії гостинності. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С.254-256 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15563
dc.description.abstract Ефективність контент – маркетингу у перспективі буде одним із найбільш затребуваних напрямків у маркетингу. Пояснюється це як економічними причинами так і потенційною результативністю цього виду діяльності. В uk_UA
dc.publisher Київ: НУБіП України uk_UA
dc.subject контент-маркетинг, , uk_UA
dc.subject споживачі uk_UA
dc.subject послуга, uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.title КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.title.alternative КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account