dc.contributor.author |
Поворознюк, Інна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-24T11:31:14Z |
|
dc.date.available |
2023-10-24T11:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.citation |
Поворознюк І.М. Контент-маркетинг в індустрії гостинності. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С.254-256 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15563 |
|
dc.description.abstract |
Ефективність контент – маркетингу у перспективі буде одним із найбільш затребуваних напрямків у маркетингу. Пояснюється це як економічними причинами так і потенційною результативністю цього виду діяльності. В |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: НУБіП України |
uk_UA |
dc.subject |
контент-маркетинг, , |
uk_UA |
dc.subject |
споживачі |
uk_UA |
dc.subject |
послуга, |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.title |
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |