Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тітова, Любов Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-02T07:30:49Z | |
dc.date.available | 2023-11-02T07:30:49Z | |
dc.date.issued | 2023-04-30 | |
dc.identifier.citation | Тітова Л. Технологія гейміфікації як елемент едьютейнменту. Scientific and technological revolution of the XXI century '2023 : International scientific conference, м. Karlsruhe, 20 квіт. 2023 р. Karlsruhe, 2023. С. 75–76. URL: https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596 | |
dc.description | https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014. | uk_UA |
dc.description.abstract | В роботі розглядаються деякі аспекти технології гейміфікації як елемента едьютейнменту, що являє собою навчання через розвагу. Технологія гейміфікації спрямована на підвищення пізнавального інтересу здобувачів, привернення їхньої уваги та створення комфортного середовища, що забезпечує мотивацію до навчання. The paper discusses some aspects of gamification technology as an element of educational activities, which is learning through entertainment. The gamification technology is aimed at increasing the cognitive interest of students, attracting their attention and creating a comfortable environment that provides motivation for learning. | uk_UA |
dc.publisher | ProConferenceOrg in conjunction withSergeieva&Co | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.33-027.226:793.7(06) | |
dc.subject | Edutainment | uk_UA |
dc.subject | Gamification technology | uk_UA |
dc.subject | Gamification | uk_UA |
dc.subject | Students | uk_UA |
dc.subject | Едьютейнмент | uk_UA |
dc.subject | Технологія гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | Гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | Здобувачі освіти | uk_UA |
dc.title | GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENT | uk_UA |
dc.title.alternative | ТЕХНОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |