DSpace Repository

Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-11-08T08:03:39Z
dc.date.available 2023-11-08T08:03:39Z
dc.date.issued 2022-10-25
dc.identifier.citation Стеценко Н. М. Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів. Історія та філософія освіти в Україні: до 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (1722-1794): зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 жовтня 2022 р. м. Київ, 2022. С. 152-155. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635
dc.description.abstract Філософські ідеї Григорія Сковороди не втрачають своєї актуальності у вихованні та підготовці молодого покоління до життя і праці.Величезна спадщина Г. С. Сковороди є невичерпним джерелом для формування професійної компетентності майбутніх педагогів, розвитку їх творчого мислення як важливої умови успішного виконання трудових обов’язків у здійсненні освітньої діяльності. Однією із ключових компонентів формули нової української школи є «умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно». Вчитель, який критично вміє оцінювати події та факти суспільного життя, творчо підходити до їх використання у виховній діяльності, зможе навчити своїх вихованців критично мислити, логічно діяти та творчо використовувати набутий досвід. uk_UA
dc.publisher Педагогічна думка uk_UA
dc.subject Григорій Сковорода uk_UA
dc.subject педагогічна спадщина uk_UA
dc.subject філософські ідеї uk_UA
dc.subject виховний потенціал uk_UA
dc.subject групові форми роботи uk_UA
dc.subject афоризми uk_UA
dc.title Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account