Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T08:03:39Z | |
dc.date.available | 2023-11-08T08:03:39Z | |
dc.date.issued | 2022-10-25 | |
dc.identifier.citation | Стеценко Н. М. Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів. Історія та філософія освіти в Україні: до 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (1722-1794): зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 жовтня 2022 р. м. Київ, 2022. С. 152-155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635 | |
dc.description.abstract | Філософські ідеї Григорія Сковороди не втрачають своєї актуальності у вихованні та підготовці молодого покоління до життя і праці.Величезна спадщина Г. С. Сковороди є невичерпним джерелом для формування професійної компетентності майбутніх педагогів, розвитку їх творчого мислення як важливої умови успішного виконання трудових обов’язків у здійсненні освітньої діяльності. Однією із ключових компонентів формули нової української школи є «умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно». Вчитель, який критично вміє оцінювати події та факти суспільного життя, творчо підходити до їх використання у виховній діяльності, зможе навчити своїх вихованців критично мислити, логічно діяти та творчо використовувати набутий досвід. | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічна думка | uk_UA |
dc.subject | Григорій Сковорода | uk_UA |
dc.subject | педагогічна спадщина | uk_UA |
dc.subject | філософські ідеї | uk_UA |
dc.subject | виховний потенціал | uk_UA |
dc.subject | групові форми роботи | uk_UA |
dc.subject | афоризми | uk_UA |
dc.title | Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |