dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-08T08:03:39Z |
|
dc.date.available |
2023-11-08T08:03:39Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-25 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Н. М. Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів. Історія та філософія освіти в Україні: до 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (1722-1794): зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 жовтня 2022 р. м. Київ, 2022. С. 152-155. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15635 |
|
dc.description.abstract |
Філософські ідеї Григорія Сковороди не втрачають своєї актуальності у вихованні та підготовці молодого покоління до життя і праці.Величезна спадщина Г. С. Сковороди є невичерпним джерелом для формування професійної компетентності майбутніх педагогів, розвитку їх творчого мислення як важливої умови успішного виконання трудових обов’язків у здійсненні освітньої діяльності. Однією із ключових компонентів формули нової української школи є «умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно». Вчитель, який критично вміє оцінювати події та факти суспільного життя, творчо підходити до їх використання у виховній діяльності, зможе навчити своїх вихованців критично мислити, логічно діяти та творчо використовувати набутий досвід. |
uk_UA |
dc.publisher |
Педагогічна думка |
uk_UA |
dc.subject |
Григорій Сковорода |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
філософські ідеї |
uk_UA |
dc.subject |
виховний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
групові форми роботи |
uk_UA |
dc.subject |
афоризми |
uk_UA |
dc.title |
Використання філософської спадщини Григорія Сковороди у формуванні творчого мислення майбутніх педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |