DSpace Repository

Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Савчук, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-11-08T08:04:00Z
dc.date.available 2023-11-08T08:04:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Савчук Н. М. Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходу. Закарпатські філологічні студії. Вид. дім «Гельветика» 2021. Вип. №19. С. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-4880
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15637
dc.description http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/19/part_1/11.pdf uk_UA
dc.description.abstract Сучасна концепція національної освіти ставить у процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням перед науково-педагогічним працівником чітку вимогу – сприяти формуванню готовності до професійного спілкування та розвитку національно-мовної особистості, яка характеризується свідомим ставленням до мови, розвиненим мовленням, мисленням, інтелектом. У процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням основним завданням є формування національно-патріотичної свідомості, розвитку духовних якостей мовної особистості, яка вміє використовувати набуті в процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням знання, уміння та навички та здійснює професійне спілкування. Нові пріоритети розвитку системи освіти висувають високі вимоги до компетентності фахівців різних напрямів, що потребує суттєвих змін у професійній підготовці. У статті проведений аналіз формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно орієнтованого підходу. Проаналізовано наукові підходи вчених до визначення поняття «готовність». У процесі дослідження було визначено, що формуванню готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення «Української мови за професійним спрямуванням» сприяє проведення таких форм занять, як презентації, конференції, тренінги, рольові та ділові ігри, дискусії. Формування готовності до професійного спілкування здобувачів вищої освіти здійснюється на основі оволодіння сукупністю відповідних комунікативних умінь, які формуються за допомогою вивчення «Української мови за професійним спрямуванням». Запропоновано психолого-педагогічні умови для формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення «Української мови за професійним спрямуванням» на основі особистісно орієнтованого підходу uk_UA
dc.publisher Вид. дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.811: 811.161.2
dc.subject професійне спілкування uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject професійна готовність uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject особистісно орієнтований підхід uk_UA
dc.title Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходу uk_UA
dc.title.alternative Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account