dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-08T08:19:36Z |
|
dc.date.available |
2023-11-08T08:19:36Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-27 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В. Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1087-1089. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642 |
|
dc.description.abstract |
В тезах йдеться про значення маркетингової діяльності для розвитку туристичного підприємства. Розкрито питання впливу управління маркетингом для туристичного підприємства. |
uk_UA |
dc.publisher |
Полтава |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;657 |
|
dc.subject |
Маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
туристичне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
особливості маркетингової діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
значення маркетингової діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |