DSpace Repository

Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-11-08T08:19:36Z
dc.date.available 2023-11-08T08:19:36Z
dc.date.issued 2022-10-27
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1087-1089. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
dc.description.abstract В тезах йдеться про значення маркетингової діяльності для розвитку туристичного підприємства. Розкрито питання впливу управління маркетингом для туристичного підприємства. uk_UA
dc.publisher Полтава uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;657
dc.subject Маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject особливості маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject значення маркетингової діяльності uk_UA
dc.title Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства uk_UA
dc.title.alternative Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account