DSpace Repository

Система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти: з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Карпич, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Кравченко, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-11-08T09:45:47Z
dc.date.available 2023-11-08T09:45:47Z
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.citation Кравченко О. О., Карпич І. О. Система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти: з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 2021. №1(11). С. 61–72. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15649
dc.description https://ul-journal.org/index.php/journal/article/download/140/129/ uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено досвід роботи з внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.Проаналізовано діючу систему внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Встановлено, що внутрішнє забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на факультеті має системний характер та проводиться за певними напрямками, які логічно та послідовно пов’язані між собою, а саме: періодичний перегляд та оновлення освітніх програм (оновлення освітніх програм; підготовка нових та удосконалення чинних навчальних планів; моніторинг якості укладання робочих програм навчальних дисциплін; розробка силабусів; інформування студентів про дисципліни вільного вибору; аналіз наявності навчально-методичного та інформаційного забезпечення); оцінювання здобувачів вищої освіти (оцінювання студентів, періодичні опитування учасників освітнього процесу); пропагування принципів академічної доброчесності; моніторинг якості професорсько-викладацького складу (аналіз стану своєчасності проходження стажування та підвищення кваліфікації викладачами, моніторинг якості проведення навчальних занять викладачами, аналіз відповідності ліцензійним умовам кадрового забезпечення); забезпечення наявності необхідних ресурсів; забезпечення публічності інформації.Забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на факультеті соціальної та психологічної освіти забезпечується цілісною системною взаємодією всіх учасників освітнього процесу, підрозділів факультету та університету у виконанні відповідних внутрішніх заходів і процедур, які спрямовані на покращення якості освітнього процесу. uk_UA
dc.publisher Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство» uk_UA
dc.relation.ispartofseries №1(11).;
dc.subject забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти uk_UA
dc.subject освітня діяльність uk_UA
dc.subject система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти uk_UA
dc.subject якість вищої освіти uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject якість освітньої діяльності uk_UA
dc.title Система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти: з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account