DSpace Repository

Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення

Show simple item record

dc.contributor.author Чучаліна, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-11-10T08:29:32Z
dc.date.available 2023-11-10T08:29:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чучаліна Ю. М. Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення. Інноваційна педагогіка. 2023. № 55. т. 3. С. 55–61. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6085 (Print)
dc.identifier.issn 2663-6093 (Online)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15675
dc.description https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/55.3.12 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано специфіку економічного виховання учнів початкових класів з урахуванням нинішньої ситуації в країні. Соціальні катастрофи, яких зазнали і зазнають Україна і світ в останнє десятиліття, перевели освітній процес на дистанційну форму, яка не може повною мірою охопити всі аспекти навчання та виховання особи, особливо коли йдеться про учнів початкових класів. Задекларована в Державному стандарті початкової освіти компетентнісна парадигма передбачає і формування такої економічної компетентності, як підприємливість та фінансова грамотність. Акцентовано, що економічне виховання як педагогічний процес, який формує економічні якості та риси особистості, в умовах дистанційного навчання вимагає докорінного переформатування, оскільки нині ціннісні орієнтації економічного виховання є ключовими для теоретичної основи соціокультурного розвитку молоді. Соціально-економічна ситуація в країні вимагає від особи серйозної ерудованості, володіння мінімальними економічними знаннями та поняттями. Вирішення цієї проблеми пов’язане з необхідністю формування в учнів, починаючи з початкової ланки, нового типу поведінки в економічній системі, що базується на особистій відповідальності за свій успіх. Апробована система передбачала включення у зміст завдань виховання морально-етичних компонентів регулювання відносин особистості та суспільства, а також виховання відповідальності за прийняття рішень в економічному просторі. Зусилля щодо вдосконалення освітнього процесу мають бути спрямовані на те, щоб учнів початкових класів навчати і формувати економічну компетентність відповідно до економічної реальності. Авторка акцентує на необхідності пов’язати освітній простір школи з реаліями сучасності, модернізувати організацію освітнього процесу, формуючи особистість, підготовлену до ефективного вирішення економічної проблеми відповідно до вікових особливостей. uk_UA
dc.publisher Одеса : Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.3.017:33(045)
dc.subject економічна культура uk_UA
dc.subject економічна освіта uk_UA
dc.subject економічна грамотність uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject учні початкових класів uk_UA
dc.title Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account