dc.contributor.author |
Врочинська, Людмила Ігорівна |
|
dc.contributor.author |
Фасолько, Тетяна Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Найдюк, Ірина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-22T07:31:32Z |
|
dc.date.available |
2023-11-22T07:31:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-07 |
|
dc.identifier.citation |
Врочинська Л. І., Фасолько Т. С., Найдюк І. С. Формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану. Вісник науки та освіти. 2023. №6(12) 2023. С. 306-317 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15719 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-6(12)-306-317 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність теми формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану полягає в необхідності розробки ефективних педагогічних підходів та стратегій, що сприятимуть психологічному благополуччю, соціальній адаптації та здоровому розвитку дітей, які зазнають впливу воєнного конфлікту. У дослідженні розроблено модель формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку як опис та теоретичне обґрунтування структурних компонентів цього процесу. |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.214: 159.922.7 |
|
dc.subject |
позитивні взаємини |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
умови воєнного стану |
uk_UA |
dc.subject |
психологічне благополуччя |
uk_UA |
dc.subject |
моральні норми |
uk_UA |
dc.subject |
позитивне спілкування |
uk_UA |
dc.title |
Формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |