Abstract:
Стаття присвячена актуальній та соціально значущій проблемі художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва, адже дошкільний вік - сенситивний період та початковий етап соціалізації дитини, що потребує особливої уваги. У статті розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку; уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме: «педагогічні умови»,«художньо-творчий розвиток»як феномен дошкільного дитинства; здійсненодефінітивний аналіз художньо-творчого розвиткуособистості; означено принципи для реалізації художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку;розкрито педагогічну технологію та психолого-педагогічні умови активізації художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку у процесі образотворчої діяльності.