00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.contributor.author Скрипник, Неля Іванівна
dc.date.accessioned 2023-11-28T08:23:29Z
dc.date.available 2023-11-28T08:23:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Скрипник Н.І., Гарбар С.В. Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Психологія»): журнал № 9(23) 2023. С. 113-127. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759
dc.description https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів проблемиорганізації та активізації образотворчої діяльності дітей в закладах дошкільної освіти з використанням мультимедійних засобів навчання, здійснено аналіз досліджень із цієї проблематики. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, зокрема:«творчі здібності», «образотворча діяльність», «мультимедіа» та «мультимедійні засоби». Доведено, що образотворча діяльність дошкільнят містить в собі великі потенційні можливості всебічного розвитку дитини. Адже, саме образотворче мистецтво дає змогу дитині не лише реалізовувати свої творчі задатки та здібності, а й комплексно впливає на формування творчої, розвиненої особистості дошкільника, створюючи тим самим підґрунтя для подальшого її становлення і формування як успішної, всебічно розвиненої особистості.Акцентовано увагу на важливості впровадження в освітній простір закладу дошкільної освіти мультимедійних засобів, відзначається особливий вплив їх на творчий розвиток дітей старшого дошкільного віку в різних видах образотворчої діяльності. Методи дослідження: теоретичні(аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження). Виокремлено мультимедіа додатки для активізації дітей на занятті образотворчою діяльністю, зокрема: відео-заняття, мультимедіа-презентації, мультимедійні Internet-ресурси, електронний навчально-наочний посібник тощо. Встановлено, що використання мультимедійних засобів робить процес образотворчої діяльності більш ефективним і результативним. uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 373.2.015.3:[373.2.016:74]:004.032.6(045);
dc.subject Психолого-педагогічні аспекти uk_UA
dc.subject образотворча діяльність uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject мультимедіа uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа uk_UA
dc.title.alternative Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу