dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Скрипник, Неля Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-28T08:23:29Z |
|
dc.date.available |
2023-11-28T08:23:29Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Скрипник Н.І., Гарбар С.В. Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Психологія»): журнал № 9(23) 2023. С. 113-127. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15759 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-9(23) |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів проблемиорганізації та активізації образотворчої діяльності дітей в закладах дошкільної освіти з використанням мультимедійних засобів навчання, здійснено аналіз досліджень із цієї проблематики. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, зокрема:«творчі здібності», «образотворча діяльність», «мультимедіа» та «мультимедійні засоби». Доведено, що образотворча діяльність дошкільнят містить в собі великі потенційні можливості всебічного розвитку дитини. Адже, саме образотворче мистецтво дає змогу дитині не лише реалізовувати свої творчі задатки та здібності, а й комплексно впливає на формування творчої, розвиненої особистості дошкільника, створюючи тим самим підґрунтя для подальшого її становлення і формування як успішної, всебічно розвиненої особистості.Акцентовано увагу на важливості впровадження в освітній простір закладу дошкільної освіти мультимедійних засобів, відзначається особливий вплив їх на творчий розвиток дітей старшого дошкільного віку в різних видах образотворчої діяльності. Методи дослідження: теоретичні(аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження). Виокремлено мультимедіа додатки для активізації дітей на занятті образотворчою діяльністю, зокрема: відео-заняття, мультимедіа-презентації, мультимедійні Internet-ресурси, електронний навчально-наочний посібник тощо. Встановлено, що використання мультимедійних засобів робить процес образотворчої діяльності більш ефективним і результативним. |
uk_UA |
dc.publisher |
Наукові інновації та передові технології |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 373.2.015.3:[373.2.016:74]:004.032.6(045); |
|
dc.subject |
Психолого-педагогічні аспекти |
uk_UA |
dc.subject |
образотворча діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
мультимедіа |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Психолого-педагогічні аспекти активізації образотворчої діяльності дошкільників засобами мультимедіа |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |