dc.contributor.author |
Гедзик, Андрій Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Сусла, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-28T10:45:30Z |
|
dc.date.available |
2023-11-28T10:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2023-02 |
|
dc.identifier.citation |
Гедзик А. М., Сусла Н. М. ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕМИ «РОЗРІЗИ ТА ПЕРЕРІЗИ». Наука і техніка сьогодні. 2023. Випуск № 2 (16). С. 198–208 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15774 |
|
dc.description |
https://cutt.ly/i7nSQ7U |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено аналіз алгоритму формування графічних понять, які належать до теми «Розрізи та перерізи» курсу «Графічний практикум» у процесі графічної підготовки майбутніх фахівців, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта. Згадана тема є однією із ключових для оволодіння основами графічної грамоти. Окрім того названі поняття є важливими для виконання графічних документів у середовищі системи автоматизованого проєктування. Проведене дослідження доводить що формування графічних понять, які пов’язані з вивченням теми про розрізи та перерізи у майбутніх фахівців буде значно ефективнішим, якщо навчання буде проводитися з використанням спеціальних вправ, що мають методичне обґрунтування. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група "Наукові перспективи" |
uk_UA |
dc.subject |
графічна підготовка майбутніх педагогів професійного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
розрізи |
uk_UA |
dc.subject |
січна площина |
uk_UA |
dc.subject |
перерізи |
uk_UA |
dc.title |
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕМИ «РОЗРІЗИ ТА ПЕРЕРІЗИ» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |