Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гедзик, Андрій Миколайович | |
dc.contributor.author | Сусла, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-28T10:45:30Z | |
dc.date.available | 2023-11-28T10:45:30Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.citation | Гедзик А. М., Сусла Н. М. ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕМИ «РОЗРІЗИ ТА ПЕРЕРІЗИ». Наука і техніка сьогодні. 2023. Випуск № 2 (16). С. 198–208 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15774 | |
dc.description | https://cutt.ly/i7nSQ7U | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз алгоритму формування графічних понять, які належать до теми «Розрізи та перерізи» курсу «Графічний практикум» у процесі графічної підготовки майбутніх фахівців, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта. Згадана тема є однією із ключових для оволодіння основами графічної грамоти. Окрім того названі поняття є важливими для виконання графічних документів у середовищі системи автоматизованого проєктування. Проведене дослідження доводить що формування графічних понять, які пов’язані з вивченням теми про розрізи та перерізи у майбутніх фахівців буде значно ефективнішим, якщо навчання буде проводитися з використанням спеціальних вправ, що мають методичне обґрунтування. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група "Наукові перспективи" | uk_UA |
dc.subject | графічна підготовка майбутніх педагогів професійного навчання | uk_UA |
dc.subject | розрізи | uk_UA |
dc.subject | січна площина | uk_UA |
dc.subject | перерізи | uk_UA |
dc.title | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕМИ «РОЗРІЗИ ТА ПЕРЕРІЗИ» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |