Abstract:
Готовність до творчості, інноваційний стиль мислення – це ті якості, які необхідно розвивати в процесі навчання й виховання школярів. У зв’язку з цим перед сучасною педагогічною наукою та школою гостро стоїть питання про необхідність докорінних реформ у галузі освіти, спрямованих на всебічну підготовку підростаючого покоління, його цілісне й гармонійне формування, підвищення інтелектуального потенціалу особистості. Важлива роль у вирішенні цієї проблеми належить організації навчально-виховного процесу в школі, який спроможний забезпечити розвиток кожного школяра, створення таких умов, завдяки яким творчий розвиток кожного є умовою вільного розвитку всіх учнів. Разом з тим практика свідчить про те, що вчитель не завжди використовує можливості навчальних занять для розвитку творчості, формування індивідуальності учнів, їх самостійності, ініціативності, що дуже важливо саме в підлітковому віці, коли відбувається вибір певної соціальної позиції.