DSpace Repository

Історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей

Show simple item record

dc.contributor.author Карнаух, Леся Петрівна
dc.contributor.author Авраменко, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:13:24Z
dc.date.available 2023-12-01T06:13:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Карнаух Л. П., Авраменко О. О. Історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей. Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» № 11(29) 2023. С. 493–504. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5513 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15808
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5513 uk_UA
dc.description.abstract В статті здійснено історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей. В контекстіінтерпретації народної психології та історії психології означена проблема окреслена coцiaльними oчiкувaннями, ocoбливocтями культури, трaдицiй українського суспільства. Аналіз генезису поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя дав змогу виокремити психологічні складові цієї проблематики. Впродовж багатовікового розвитку суспільства означена проблема мала різне трактування, яка залежала від соціально-економічних, політичних та історичних умов, рівня розвитку етнічних і психолого-педагогічних уявлень про дитину та її місця у суспільстві. Предметним полем нашого дослідження особистості є культура суспільства, що визначала ставлення до життя дитини в залежності від рівня її розвитку. Виявлено взаємозалежність між рівнем розвитку суспільства та проявами виховання бережливого ставлення у дітей до свого життя. Аналіз різних джерел дає підстави стверджувати, що у різні історичні періоди розвитку суспільства ставлення до дітей змінювалося. Історично-психологічний та філософський аналіз окреслює соціальні і культурні особливості феномену розвитку бережливого ставлення до дітей. При цьому слід зазначити, що вся історія людства свідчить про те, що дитина не завжди була у центрі світоглядних пошуків і предметом наукового дослідження.Проте народна психологія чітко усвідомила значення виховання у дітей ціннісного ставлення до життя та визначила необхідні засоби для їх охорони. Проаналізовані дослідження дають змогу дійти висновків про те, що розвиток суспільства обумовив ускладнення сфер життєдіяльності та виховного процесу та вплинув на процес виникнення та декларування демократичних батьківсько-дитячих взаємин та гуманних підходів до виховання бережливого ставлення до свого життя. uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки. uk_UA
dc.subject історія психології uk_UA
dc.subject етнопсихологія uk_UA
dc.subject батьківсько-дитячі взаємини uk_UA
dc.subject українське суспільство uk_UA
dc.subject бережливе ставлення до життя uk_UA
dc.subject дитина uk_UA
dc.title Історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей uk_UA
dc.title.alternative Історико-психологічний аналіз поглядів українського народу на проблему виховання бережливого ставлення до свого життя у дітей uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account