dc.contributor.author |
Авраменко, Оксана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-01T06:13:41Z |
|
dc.date.available |
2023-12-01T06:13:41Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Авраменко О. О., Карнаух Л. П. Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін. Актуальні питання у сучасній науці. Випуск № 6(12). 2023. С. 466–477. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15809 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу компетентнісногопідходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формуванняготовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності. Зазначається, що нагальною є потреба в з’ясуванні умов та удосконаленні методів викладання дисциплін психологічного циклу з метою формування професійної компетентності в майбутніх педагогів галузі дошкільної освіти.Зазначено, що ефективність психічного розвитку дитини залежить від рівня професійної підготовки педагога, особливе місце у якій займають психологічні дисципліни.Конкретизовані вимоги до професійної компетентності сучасного майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Визначено, що педагог є основою виховання компетентного дошкільника, який є новою генерацією української нації, особистості, яка зможе успішно реал ізовувати себе в майбутньому. У Стандарті дошкільної освіти компетентність, яку набуває дитина в умовах ЗДО, розглядається як результат виховання та навчання і передбачає увагу до збагачення досвіду дитини та використання комплексних психолого-педагогічнихвпливів (педагогічних технологій, методів, способів), що сприяють становленню компетентності. Обґрунтовано, що побудова цілісної системи формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти має здійснюватися із урахуванням сучасних результатів досліджень у процесі фахової підготовки, формування досвіду майбутньої педагогічної діяльності, формування та розвитку професійної самосвідомості, здатності до творчої реалізації майбутнім педагогом професійних цілей і цінностей. Визначається, що психологічна підготовка забезпечується навчальними дисциплінами, зміст яких спрямований на формування у майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти загальних та спеціальних компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільної освіти». |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні питання у сучасній науці |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній фахівець |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток особистості |
uk_UA |
dc.title |
Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |