DSpace Repository

Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Авраменко, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:13:41Z
dc.date.available 2023-12-01T06:13:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Авраменко О. О., Карнаух Л. П. Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін. Актуальні питання у сучасній науці. Випуск № 6(12). 2023. С. 466–477. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15809
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5114 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу компетентнісногопідходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формуванняготовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності. Зазначається, що нагальною є потреба в з’ясуванні умов та удосконаленні методів викладання дисциплін психологічного циклу з метою формування професійної компетентності в майбутніх педагогів галузі дошкільної освіти.Зазначено, що ефективність психічного розвитку дитини залежить від рівня професійної підготовки педагога, особливе місце у якій займають психологічні дисципліни.Конкретизовані вимоги до професійної компетентності сучасного майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. Визначено, що педагог є основою виховання компетентного дошкільника, який є новою генерацією української нації, особистості, яка зможе успішно реал ізовувати себе в майбутньому. У Стандарті дошкільної освіти компетентність, яку набуває дитина в умовах ЗДО, розглядається як результат виховання та навчання і передбачає увагу до збагачення досвіду дитини та використання комплексних психолого-педагогічнихвпливів (педагогічних технологій, методів, способів), що сприяють становленню компетентності. Обґрунтовано, що побудова цілісної системи формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти має здійснюватися із урахуванням сучасних результатів досліджень у процесі фахової підготовки, формування досвіду майбутньої педагогічної діяльності, формування та розвитку професійної самосвідомості, здатності до творчої реалізації майбутнім педагогом професійних цілей і цінностей. Визначається, що психологічна підготовка забезпечується навчальними дисциплінами, зміст яких спрямований на формування у майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти загальних та спеціальних компетентностей відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільної освіти». uk_UA
dc.publisher Актуальні питання у сучасній науці uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject компетенція uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутній фахівець uk_UA
dc.subject розвиток особистості uk_UA
dc.title Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін uk_UA
dc.title.alternative Формування професійної компетентності у здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 012 Дошкільна освіта у процесі викладання психологічних дисциплін uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account