DSpace Repository

Дисципліна «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» у системі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Авраменко, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:15:35Z
dc.date.available 2023-12-01T06:15:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Авраменко О. О. Дисципліна «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» у системі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Наукові інновації та передові технології. № 6(20). 2023. С. 389–396. http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/5048/5076 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15811
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/5048/5076 uk_UA
dc.description.abstract Стаття містить аналіз змісту та методичних аспектів викладання навчальної дисципліни «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» студентам, які здобувають освітній ступінь бакалавра спеціальності 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта. У статті обґрунтовано актуальність даного курсу, визначено його специфіку, мету, завдання, уміння та навички, якими повинні оволодіти студенти у результаті вивчення даної дисципліни. Зазначено, що програма курсу «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» складається з таких модулів: «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства як галузь педагогічної науки» та «Розвиток та виховання дітей раннього віку». Детально проаналізовано зміст кожного змістового модуля навчальної дисципліни. У статті розглядаються методичні аспекти організації та проведення лекційних і практичних занять з навчальної дисципліни «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства», визначено їх специфіку. Проаналізовано змістове наповнення, форми, методи навчання, контролю та оцінювання знань студентів. Наголошується на ефективності проблемного викладу матеріалу, використанні у процесі проведення занять дискусій, ділових і рольових ігор, тренінгів, що сприятиме формуванню системи знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам сучасності, та дозволять студентам ефективно їх реалізувати у майбутній практичній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. Підвищення якості освіти, її інноваційний розвиток відповідно до світових стандартів, сприятиме істотному зростанню інтелектуального, культурного, духовного та морального потенціалу особистості педагога. Висока якість знань може бути забезпечена лише за умови їхньої фундаментальності, а навчання має будуватися як єдиний, цілісний процес, який починається з дисциплін загального і фахового блоків, що складають теоретичну базу профільної підготовки, професійних знань та компетентностей майбутніх фахівців. uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.subject лекція uk_UA
dc.subject практичне заняття uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject навчально-методичне забезпечення uk_UA
dc.subject сучасні методи навчання uk_UA
dc.title Дисципліна «Психолого-педагогічні засади раннього дитинства» у системі підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account