DSpace Repository

Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти.

Show simple item record

dc.contributor.author Іщенко, Людмила Валентинівна
dc.contributor.author Авраменко, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:15:47Z
dc.date.available 2023-12-01T06:15:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Іщенко Л. В., Авраменко О. О. Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 135–145. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7402 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15812
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7402 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують термінологічну базу системної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано результати сучасних досліджень науковців щодо основ формування готовності й здатності майбутніх вихователів до ефективної професійної діяльності.Оскільки впровадження інноваційних педагогічних технологій є невід’ємною частиною освітнього процесу в закладі дошкільної освіти то на виконання цієї функції повинна бути спрямована підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти, його знання, досвід, формування професійної майстерності, культури, реалізація творчого потенціалу.Розкрито сутність поняття «педагогічна технологія», яке трактується як система методів, прийомів, засобів, форм організації навчально-виробничого та виховного процесу, об’єднаних єдиною концептуальною ідеєю, метою, завданнями, що забезпечує задану сукупність умов для навчання, виховання, розвитку, набуття досвіду здобувачами вищої освіти, й гарантоване отримання заздалегідь визначеного позитивного результату. У контексті досліджуваної проблеми, «інноваційна педагогічна технологія»розглядається як упорядкована сукупність дій, операцій і процедур, що забезпечують досягнення прогнозованого й діагностованого результату в постійно змінюваних умовах освітнього процесу. Формування у студентів компетентності ефективного використання інноваційних педагогічних технологій є складним, багатоаспектним особистісним утворенням з такими функціонально пов’язаними між собою та взаємозумовленими компонентами, як то: поінформованість про інноваційні педагогічні технології; грамотність у володінні змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій; культура використання педагогічних інновацій в навчально-виховній роботі з дітьми; особистісна позиція здобувача вищої освіти щодо необхідності використання інноваційних педагогічних технологій. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject інноваційні педагогічні технології uk_UA
dc.subject професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти uk_UA
dc.subject заклади дошкільної освіти uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.title.alternative Підготовка майбутніх фахівців до впровадження інноваційних педагогічних технологій в закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account