DSpace Repository

Розвиток емпатії у дітей засобами художньої літератури

Show simple item record

dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:18:37Z
dc.date.available 2023-12-01T06:18:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дука Т. М. Розвиток емпатії у дітей засобами художньої літератури Наукові інновації та передові технології № 4(18). 2023. С. 411–423. http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/4298/4321 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15816
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/4298/4321 uk_UA
dc.description.abstract У статті з’ясовано, що емпатія – це розглядання ситуації з погляду співрозмовника, розуміння його емоційного стану, здатність емоційно реагувати на неблагополуччя іншої людини, прагнення полегшити або поділити її стан. Визначено, що моральна вихованість неминуче орієнтується на здатність людини співпереживати, співчувати, сприяти іншій людині. Як обов’язкова вимога до виховання моральних стосунків дітей розглядається розвиток їх соціальної орієнтації, емпатії. З’ясовано, що емпатія, є найважливішим чинником формування допомагаючої поведінки.Встановлено, що емпатійність виявляється у терпимості до вираження емоцій іншими людьми; намаганні зрозуміти внутрішній світ співрозмовника; готовності адаптувати своє сприймання конкретної ситуації до сприймання її іншою людиною для кращого розуміння того, що знею відбувається. Узагальнено, що виховання через художню літературу призводить до значних змін емоцій, почуттів дитини, що сприяє виникненню в дитини живого відгуку на різні події життя, перебудовує її суб’єктивний світ.Зокрема, обґрунтовано, що казка, є тим прекрасним інструментом, який може оживити емоції та почуття дітей. У старшомудошкільному віці є потреба в емпатичному відчутті через бурхливий розвиток комунікативних взаємин. Саме через казку можна впливати на почуттєву сферу і давати дітям необхідні надбання та навички. Встановлено, що з п’яти років у дітей починається інтенсивний розвиток почуттєвої сфери і саме казка, є тим прекрасним інструментом, який може оживити їхні емоції та почуття. У старшому дошкільномувіці є потреба в емпатичному відчутті через бурхливий розвиток комунікативних взаємин. Саме через казку можна впливати на почуттєву сферу і давати дітям ті надбання та навички, у яких є потреба, проте ще нема фізіологічної та вікової готовності. uk_UA
dc.publisher Наукові інновації та передові технології uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.24
dc.subject емоційна сфера uk_UA
dc.subject емпатія uk_UA
dc.subject діти дошкільного та молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject художня література uk_UA
dc.subject казка uk_UA
dc.title Розвиток емпатії у дітей засобами художньої літератури uk_UA
dc.title.alternative Розвиток емпатії у дітей засобами художньої літератури uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account