DSpace Repository

Використання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:19:15Z
dc.date.available 2023-12-01T06:19:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дука Т. М. Використання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 122–134. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7401 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15819
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7401 uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено спробу узагальнення та аналізу наукового доробку вітчизняних та закордонних науковців з проблеми використання інноваційних технологій в сучасному освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Розкрито основні теоретичні положення проблеми, з’ясовано, що головна мета сучасної дошкільної освіти – це забезпечення гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. Сучасні заклади дошкільної освіти дедалі частіше використовують новітні педагогічні розробки, методики та технології, щоб якомога продуктивніше допомогти дітям розвиватися, пізнавати навколишній світ, себе, людей, що їх оточують. Узагальнено, що впровадження інноваційних технологій в сучасний освітній процес сприяє якісному оновленню його змісту, сприяє активній пізнавальній, комунікативній, продуктивній діяльності дітей та розвитку творчого мислення. Визначено, що серед завдань дошкільної освіти одним із ключових є розвиток мови та мовлення. З’ясовано, що твори художньої літератури є важливим засобом формування художньо-мовленнєвої компетентності та гармонійного розвитку особистості дитини в цілому. Встановлено, що використання художньої літератури як засобу інноваційних технологій є ефективним інструментарієм організації сучасного освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.Зокрема,обґрунтовано, що поетико-прозаїчна природа художніх творів відкриває широкі можливості для педагогів-практиків та батьків, які під час співпраці з дітьми можуть оперувати їхніми здібностями активних слухачів, враховуючи соціально-педагогічний ефект казки та інших художніх творів. Узагальнено, що виховання через художню літературу призводить до значних змін емоцій, почуттів дитини, що сприяє виникненню в дитини живого відгуку на різні події життя, перебудовує її суб’єктивний світ, розвиває емоційний інтелект як запоруку емоційного здоров’я. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject художньо-мовленнєва компетентність uk_UA
dc.subject діти дошкільного та молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject художня література uk_UA
dc.subject казка uk_UA
dc.subject інноваційні педагогічні технології uk_UA
dc.title Використання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Використання казки як засобу інноваційних технологій в сучасному закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account