dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-01T06:24:32Z |
|
dc.date.available |
2023-12-01T06:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи. Наука і техніка сьогодні. №9 (23). 2023. С. 396–411. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15826 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/5616 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми в умовах різновікової групи. Проаналізовані сучасні наукові пошуки з досліджуваного питання і окреслені основні постулати. Адже якість професійної підготовки педагогів дошкільного фаху зумовлює рівень освіченості і вихованості майбутнього покоління. Варто акцентувати увагу на необхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійнопоповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Реформування дошкільної освіти в Україні є частиною процесу оновлення освіти вцілому. Одним із шляхів оновлення змісту дошкільної освіти й узгодження його з наступними ланками освіти є орієнтація чинних програм на набуття дітьми дошкільного віку освітніх компетенцій.Дитина дошкільного віку перебуває у світі безмежного потоку інформації, і тому перед сучасним вихователем постає проблема – як допомогти їй краще засвоїти програмовий матеріал, як пробудити інтерес до процесу здобуття знань, як посилити увагу та покращити пам’ять дитини? Велику роль відіграє правильний добір методів і прийомів навчання дітей, розробка і використання різноманітного дидактичного матеріалу. Поєднання словесних, наочних і практичних методів дає можливість у процесі засвоєння дітьми навчальногоматеріалу активізувати всі види чуттєвого сприймання й тим самим організувати навчання без їх перевантаження, підтримувати активний пізнавальнийУ статті простежується питання доцільності професійної підготовки студентів до здійснення логіко-математичногорозвитку дітей в умовах різновікової групи. Описано зміст, використання активних форм навчання, методи, система формування професійних умінь у майбутніх вихователів уроботі з дітьми. |
uk_UA |
dc.publisher |
Наука і техніка сьогодні |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
різновікова група |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
логіко-математичний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |