DSpace Repository

Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи

Show simple item record

dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:24:32Z
dc.date.available 2023-12-01T06:24:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи. Наука і техніка сьогодні. №9 (23). 2023. С. 396–411. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15826
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/5616 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито специфіку фахової підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми в умовах різновікової групи. Проаналізовані сучасні наукові пошуки з досліджуваного питання і окреслені основні постулати. Адже якість професійної підготовки педагогів дошкільного фаху зумовлює рівень освіченості і вихованості майбутнього покоління. Варто акцентувати увагу на необхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійнопоповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Реформування дошкільної освіти в Україні є частиною процесу оновлення освіти вцілому. Одним із шляхів оновлення змісту дошкільної освіти й узгодження його з наступними ланками освіти є орієнтація чинних програм на набуття дітьми дошкільного віку освітніх компетенцій.Дитина дошкільного віку перебуває у світі безмежного потоку інформації, і тому перед сучасним вихователем постає проблема – як допомогти їй краще засвоїти програмовий матеріал, як пробудити інтерес до процесу здобуття знань, як посилити увагу та покращити пам’ять дитини? Велику роль відіграє правильний добір методів і прийомів навчання дітей, розробка і використання різноманітного дидактичного матеріалу. Поєднання словесних, наочних і практичних методів дає можливість у процесі засвоєння дітьми навчальногоматеріалу активізувати всі види чуттєвого сприймання й тим самим організувати навчання без їх перевантаження, підтримувати активний пізнавальнийУ статті простежується питання доцільності професійної підготовки студентів до здійснення логіко-математичногорозвитку дітей в умовах різновікової групи. Описано зміст, використання активних форм навчання, методи, система формування професійних умінь у майбутніх вихователів уроботі з дітьми. uk_UA
dc.publisher Наука і техніка сьогодні uk_UA
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject майбутні фахівці дошкільної освіти uk_UA
dc.subject різновікова група uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.subject логіко-математичний розвиток uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account