00 DSpace/Manakin Repository

Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.contributor.author Мироненко, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:24:45Z
dc.date.available 2023-12-01T06:24:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Підлипняк І. Ю., Мироненко С. В. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання. Progressive research in the modern world. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Boston, USA. 2023. Pp. 417-426. https://sci-conf.com.ua/vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-progressive-research-in-the-modern-world-2-4-03-2023-boston-ssha-arhiv/ uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15827
dc.description https://sci-conf.com.ua/vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-progressive-research-in-the-modern-world-2-4-03-2023-boston-ssha-arhiv/ uk_UA
dc.description.abstract стаття присвячена формуванню достатнього рівня мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією до інтегрованого навчання шляхом розробки програмно-методичного комплексу корекційно-розвивальної логопедичної роботи на основі констатації актуального стану мовленнєвої готовності, визначення рівнів її сформованості та факторів ризику дизонтогенезу мовлення. Проведений теоретико-емпіричний аналіз проблеми мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку із логопатологією показав багатоваріативність визначення змісту поняття «мовленнєва готовність»; тенденцію до збільшення осіб із порушенням мовлення; наявність протиріч між вимогами сучасного інтегрованого навчального процесу та можливостями таких дітей до навчання у загальноосвітній школі. Аналіз змісту та показників існуючих корекційно- розвивальних програм засвідчив, що вони базуються на формуванні одного або декількох складових мовленнєвого розвитку, що не вирішує проблеми мовленнєвої готовності до школи, і як наслідок, інтеграції дитини з логопатологією у загальноосвітній простір. Розширено та уточнено дефінітивно-понятійний зміст терміна «мовленнєва готовність до навчання в школі» дітей з логопатологією як багатокомпонентної лінгвопсихологічної структури, яка є показником мовленнєвої зрілості дитини та сформована на основі базових когнітивних процесів (базовий інтелектуальний компонент), комплексу вербальних знань, умінь та навичок (семіотичний компонент), дії яких узгоджуються та синхронізуються регуляційними процесами (регуляційний компонент). Розглядаючи мовленнєву готовність дітей до школи з таких позицій, проведено системне, об‘ємне дослідження кожного з її компонентів із визначенням їх підпорядкованості та взаємодії. uk_UA
dc.publisher BoScience Publisher. Boston, USA uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject функціональна система мови та мовлення uk_UA
dc.subject мовленнєва готовність uk_UA
dc.subject базовий інтелектуальний компонент uk_UA
dc.subject семіотичний компонент uk_UA
dc.subject регуляційний компонент uk_UA
dc.subject діти із логопатологією uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.title Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання uk_UA
dc.title.alternative Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу