dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Мироненко, Світлана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-01T06:24:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-01T06:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Підлипняк І. Ю., Мироненко С. В. Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання. Progressive research in the modern world. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Boston, USA. 2023. Pp. 417-426. https://sci-conf.com.ua/vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-progressive-research-in-the-modern-world-2-4-03-2023-boston-ssha-arhiv/ |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15827 |
|
dc.description |
https://sci-conf.com.ua/vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-progressive-research-in-the-modern-world-2-4-03-2023-boston-ssha-arhiv/ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
стаття присвячена формуванню достатнього рівня мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією до інтегрованого навчання шляхом розробки програмно-методичного комплексу корекційно-розвивальної логопедичної роботи на основі констатації актуального стану мовленнєвої готовності, визначення рівнів її сформованості та факторів ризику дизонтогенезу мовлення. Проведений теоретико-емпіричний аналіз проблеми мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку із логопатологією показав багатоваріативність визначення змісту поняття «мовленнєва готовність»; тенденцію до збільшення осіб із порушенням мовлення; наявність протиріч між вимогами сучасного інтегрованого навчального процесу та можливостями таких дітей до навчання у загальноосвітній школі. Аналіз змісту та показників існуючих корекційно- розвивальних програм засвідчив, що вони базуються на формуванні одного або декількох складових мовленнєвого розвитку, що не вирішує проблеми мовленнєвої готовності до школи, і як наслідок, інтеграції дитини з логопатологією у загальноосвітній простір. Розширено та уточнено дефінітивно-понятійний зміст терміна «мовленнєва готовність до навчання в школі» дітей з логопатологією як багатокомпонентної лінгвопсихологічної структури, яка є показником мовленнєвої зрілості дитини та сформована на основі базових когнітивних процесів (базовий інтелектуальний компонент), комплексу вербальних знань, умінь та навичок (семіотичний компонент), дії яких узгоджуються та синхронізуються регуляційними процесами (регуляційний компонент). Розглядаючи мовленнєву готовність дітей до школи з таких позицій, проведено системне, об‘ємне дослідження кожного з її компонентів із визначенням їх підпорядкованості та взаємодії. |
uk_UA |
dc.publisher |
BoScience Publisher. Boston, USA |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
функціональна система мови та мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва готовність |
uk_UA |
dc.subject |
базовий інтелектуальний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
семіотичний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
регуляційний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
діти із логопатологією |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.title |
Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників з логопатологією до інтегрованого навчання |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |