DSpace Repository

Теоретичні засади словникової роботи з дітьми дошкільного віку в процесі ознайомлення дітей з суспільним довкіллям

Show simple item record

dc.contributor.author Трофаїла, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T07:43:13Z
dc.date.available 2023-12-01T07:43:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Трофаїла Н. Д. Теоретичні засади словникової роботи з дітьми дошкільного віку в процесі ознайомлення дітей з суспільним довкіллям. Актуальні питання в сучасній науці. №7(13). 2023. С. 707–715. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15830
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5458/5489 uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано динамічний розвиток мовлення, збагачення словникового запасу в дошкільному віці пов'язані з входженням та пізнанням дітьмисуспільного довкілля.Автор зазначилаосновні базовi поняття, з якими повинні бути ознайомлені діти дошкільного віку. Висвітлено ідею про важливість та необхідність поряд із оволодінням лексичним значенням слів навчати дітей помічати явища мовної дійсності «слова» як одиниці структури мови. Використання сенситивного періоду розвитку мовлення дітей дошкільного віку має сприяти накопиченню словникого запасу, а також розуміння мови як явища дійсності. Теорія і методика словникової роботи дітей дошкільного віку та ознайомлення з довкіллям у своїй більшості спрямовані на пізнання довкілля, його розуміння завдяки лексично-мовленнєвому розвитку.У закладі дошкільної освіти у процесі словникової роботи пропонується реалізація завдань із навчання дітей сприйняття слова як об’єкта мовної дійсності. Звертається увага на важливості навчати дітей спостереження над своїм мовленням на основі уявлень про ознаки слова та контролювати правильність його віднесення до даної одиниці мови. Розглядається формування дитячого словника як тривалий і складний процес кількісного накопичення слів, засвоєння їхніх лексичних соціально закріплених значень та вміння доречно використовувати у конкретних умовах спілкування. Відмічається своєрідність активного словника дітей дошкільного віку. Особливості розвитку мислення – наочно-дійове та наочно-образне, пояснює переважання слів у активному словнику, що позначають назви предметів – іменники (слова-назви) і дій – дієслова (слова-дії). Дослідження опирається на міжпредметні зв’язки різних видівдіяльності. Такий підхід дозволяє на основі зростаючого інтересу дітей дошкільного віку до пізнання та розуміння довкілля здійснення інтенсивного розвитку їхнього активного словника та мовлення. uk_UA
dc.publisher Актуальні питання в сучасній науці uk_UA
dc.subject словник uk_UA
dc.subject словникова робота uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject суспільне довкілля uk_UA
dc.title Теоретичні засади словникової роботи з дітьми дошкільного віку в процесі ознайомлення дітей з суспільним довкіллям uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account