Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T07:44:37Z | |
dc.date.available | 2023-12-01T07:44:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Трофаїла Н. Д. Організація навчальної діяльності дітей дошкільного віку в процесі вивчення іноземної мови. Acta Paedagogiсa Volynienses. 2023. 1. С. 39–43. http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/1033/953 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15832 | |
dc.description | http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/1033/953 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільно-го віку при вивченні англійської мови. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефектив-ність виховання інтересу у дітей дошкільного віку до вивчення іноземної мови, а саме: урахування педагогом вікових та індивідуальних особливостей дошкільників і забезпечення диференційованого підходу в процесі навчання дітей іноземних мов; надання комунікативної спрямованості процесу навчання дітей іноземних мов; поєднання тради-ційних і нетрадиційних форм, ігрових методів організації навчальної діяльності дітей; позитивне підкріплення вихователем успіхів дитини у вивченні іноземних мов. Проаналізовано важливість та необхідність навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, визначено цілі навчання, представлено організацію та деякі методичні аспекти навчання дітей у закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано переваги раннього навчання дошкільників інозем-ної мови, адже на ранній щаблі іноземна мова покликана і повинна вирішити більш важливу мету, ніж тільки при-дбання певних практичних навичок і вмінь. Роль іноземної мови на ранньому ступені навчання особливо неоціненна для всебічного розвитку дітей. Мова для дитини – це насамперед засіб комунікації, пізнання і виховання. Тож, над-завданням на ранньому ступені навчання має стати розвиток особистості дитини засобами іноземної мови. Опи-сано основні завдання вихователя з правом викладання іноземної мови, який сприяє зацікавленню дітей до вивчення мов як засобу спілкування і, водночас, як важливого компонента їхньої підготовки до школи, оскільки він, як правило, сприяє розвитку особистості життєва компетентність у дошкільному дитинстві. Рівень професійної підготовки вихователя, а також теоретичні, методичні та практичні навички залежатимуть, перш за все, від зацікавленості дошкільників до мов, їхнім бажанням оволодіти ним і взагалі їх комунікативною компетенцією. | uk_UA |
dc.publisher | Acta Paedagogiсa Volynienses | uk_UA |
dc.subject | ігрова спрямованість | uk_UA |
dc.subject | організація навчальної діяльност | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.title | Організація навчальної діяльності дітей дошкільного віку в процесі вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Організація навчальної діяльності дітей дошкільного віку в процесі вивчення іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |