00 DSpace/Manakin Repository

Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.contributor.author Зброй, Валентина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T07:49:13Z
dc.date.available 2023-12-01T07:49:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравчук Н. П., Зброй В. В. Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2023. Вип. 86. С. 61–65. http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/10.pdf uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15834
dc.description http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/10.pdf uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено важливості використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку як складової сучасного освітнього процесу закладів дошкільної освіти. Уточнено поняття «обдарованість», «обдаровані діти», як інтегрованої якості особистості, яке характеризується проявом творчої активності, нестандартним підходом до вирішення різних ситуацій, спрямованістю на певний результат, наявністю підвищеного інтересу до виконання завдань тощо. Зазначено, що у дитини можуть яскраво проявлятися ті чи інші здібності, але це не означає, що дитина обдарована у певній галузі. Педагогам необхідно надати дитині змогу займатися тим, що їй найбільше подобається, що виходить краще та, що надає найбільшого задоволення. Досліджено також поняття «STREAM» і «STREAM-освіта», які характеризуються як сучасна, актуальна модель освіти, що відповідає потребам сучасного суспільства та як новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Установлено, що цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. Відзначено, що LEGO-конструювання є одним із засобів STREAM-освіти, який надає широкі можливості для педагога поєднувати ігрову діяльність із дослідницькою та експериментальною; а у обдарованих дітей розвиває інженерний стиль мислення, вміння виходити з критичних ситуацій; сприяє формуванню науково-технічної орієнтації. Наведено основні методичні рекомендації по використанню LEGO в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку та створення відповідного розвиваючого середовища у закладах дошкільної освіти. Зазначено особливості організації занять LEGO-конструювання. Сформульовано висновки та визначено перспективи подальших досліджень. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2.017:376-056.45(045)
dc.subject обдарованість uk_UA
dc.subject обдаровані діти uk_UA
dc.subject STREAM uk_UA
dc.subject STREAM-освіта uk_UA
dc.subject LEGO-конструювання uk_UA
dc.title Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу