DSpace Repository

Розвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освіта

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.contributor.author Рябошапка, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T07:50:21Z
dc.date.available 2023-12-01T07:50:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравчук Н. П., Рябошапка О. В. Розвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освіта. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 594–608. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15835
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5743 uk_UA
dc.description.abstract У статті актуалізовано питання формування та розвитку soft skills, а також їх роль у професійному вдосконаленні майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесіфахової підготовки. Обґрунтовано необхідність активного формування soft skills, відповідно до сучасних вимог освіти.У межах статті окреслено деякі аспекти концепту «м’які навички», як засобу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Досліджено поняття «soft skills», виокремлено складники softskills (брати на себе лідерські функції, ефективність роботи у команді, налагоджування комунікацій, самоактуалізація, саморозвиток, здатність співпрацювати тощо), а також визна чено тенденціїїх розвитку у процесі вивчення обов’язкових компонентів ОП Дошкільна освіта. Підкреслено, що проблема володіння навичками soft skillsнеобхідні для успішної кар’єри, адже, вони є одниміз головних компонентіву сфері успішного становлення фахівця. Дефі ніція «soft skills» розглядається авторами, як важливі якості особистості, які дозволяють планувати та вирішувати нестандартні завдання,ефективно працювати в команді, вирішувати конфлікти, бути затребуваними у професійній діяльності.Метою статті є здійсненняцілісного наукового аналізу проблеми розвитку soft skillsмайбутніх вихователів закладів освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів ОП Дошкільна освіта, завдяки яким підвищується рівень фахової підготовки.Ця проблема є багатоаспектною і потребує вивчення питань, пов’язаних із якістю підготовки майбутніх вихователів ЗДО у сучасних закладах вищої освіти.У статті опрацьовано останні дослідження та публікації та розглядаються різні погляди щодо означеної проблеми (О.Бондарчук, М. Гордійчук, І.Гурський, К.Гнезділової, Н.Каньоси, Н.Коляди, О.Кравченко, А. Кошель, В.Кошель, Я.Мар’янко, А.Міненок, І.Муравйової, А.Осадчої та ін.), а також наведено приклади ефективних методів та засобів роботи для формування м’яких навичок у здобувачів вищої освіти. uk_UA
dc.publisher Вісник науки та освіти uk_UA
dc.subject soft skills uk_UA
dc.subject hard skills uk_UA
dc.subject лідерські навички uk_UA
dc.subject майбутні вихователі закладів дошкільної освіти uk_UA
dc.subject освітні компоненти uk_UA
dc.title Розвиток «soft skills» майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення обов’язкових компонентів освітньої програми дошкільна освіта uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account