DSpace Repository

Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Рябошапка, Ольга Володимирівна
dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T07:50:39Z
dc.date.available 2023-12-01T07:50:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рябошапка О. В., Кравчук Н. П. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Вісник науки та освіти. 2023. №7 (13). С. 795–806. http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15836
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762 uk_UA
dc.description.abstract У статті піднято проблему підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. З’ясовано, що така потребаспричинена вимогами сьогодення, що потребує безперервності освіти. Вимоги ринку праці також вимагають фахівця нової формації, здатного до здобуття освіти протягом життя. Зазначено, що входження України до Європейського Союзу виступають передовою реформування освіти та її євроінтеграції.У статтізазначено провіднихдослідників принципу наступності, визначено підґрунтя необхідності здійснення наступності між дошкільною та початковою освітою на законодавчому рівні.З’ясовано, що одним з основних принципів, на яких базується освіта є принцип наступності.Увизначенні поняття «наступність» притримуємося тлумаченняО.Ковшар як педагогічної категорії, що являє собою взаємозв’язок різних етапів розвитку, сутність якого полягає у відновленні і збереженні на новомуетапі елементів і характеристик попередніх. Метастатті пол ягає у необхідності розкрити особливості підг отовки майбутніх педагогів д о реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти на прикладі фахової підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освітаУманського державного педагогічного університету імені ПавлаТичини. Здійснено аналіз навчальних дисциплін:«Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» (ОК 39) та «Методика освітньої галузі «Математика» (ОК 41); «Дошкільна лінгводидактика» (ОК 31) та « Методиканавчання української мови та літературного читання» (ОК 45); «Наступність та перспективність у роботі з дошкільникамита молодшими школярами» (ОК 36) щодо підготовки здобувачів вищої освіти під час їх вивчення до забезпечення наступностіміж дошкільною та початковою ланками освіти. uk_UA
dc.publisher Вісник науки та освіти uk_UA
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject підготовка педагогів uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.subject освітня програма uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти uk_UA
dc.title.alternative Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account