DSpace Repository

Теоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2023-12-01T07:51:40Z
dc.date.available 2023-12-01T07:51:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравчук Н. П. Теоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 278–291. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15839
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7416 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні теоретичні підходи дослідження проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку. Розглянуто класифікації психічних станів та охарактеризовано їх за домінуючим компонентом психічноїсфери(емоційні,вольові,інтелектуальні),засфероюпровідної діяльності (ігрові, навчальні, трудові, спортивні, екстремальні), за вираженістю особистісних властивостей, за впливом на особистість (позитивні, негативні, стенічні та астенічні), за ступенем тривалості (короткочасні, довготривалі, затяжні), за ступенем напруження, за ступенем усвідомлення суб’єктом, за ступенем глибини (глибокі, поверхневі)тощо.З’ясовано, що до позитивнихпсихічних станів відносяться стани, що поліпшують виконання діяльності та зумовлені відповідним відношенням до дійсності, а до негативних – ті, що, навпаки, погіршують діяльність та зумовлені негативним відношенням до дійсності. Позитивними психічними станами, які супроводжують навчальну діяльність дітей є допитливість, подив, ініціативність, цікавість, радість, натхнення, задоволення, захоплення, надія, активність, рішучість, зосередженість, бадьорість, впевненість, а негативними – байдужість, журба, засмучення, втома, тривога, гнів, агресія, пригніченість, незадоволенність, нерішучість, страх, невпевненість, розгубленість, апатія, неуважність, загальмованість, монотонія, фрустрація, стрес, депресія, безнадійність, відчай тощо.Автор зазначає, що відсутність корекційних заходів у практиці виховання дітей дошкільного віку з різними емоційними розладами може призвести до утворення стійкої негативної позиції щодо взаємин з іншими людьми, а також до деформації розвитку зрілої дорослої особистості. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject негативні психічні стани uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject емоційні порушення uk_UA
dc.subject психічний стан uk_UA
dc.subject емоції uk_UA
dc.title Теоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account