DSpace Repository

Агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війни

Show simple item record

dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T08:22:34Z
dc.date.available 2023-12-01T08:22:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Журавко Т. В. Агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війни. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 60, Том 2, 2023. С. 179–183. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15848
dc.description http://aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_2/27.pdf uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито теоретичні основи агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку під час війни. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її. Агресивна дія – це прояв агресивності як ситуативної реакції. Якщо агресивні дії повторюються періодично, то в такому випадку ми говоримо про агресивну поведінку. Агресія – це насамперед реакція на блокування потреб. Вона притаманна всім людям і є інстинктивною природною силою людини. Вона активується, коли не враховуються чинники ризику, не задовольняються вікові потреби. Автор зазначає, що на прояви агресивної поведінки можуть впливати багато факторів, в тому числі вік, індивідуальні особливості, зовнішні фізичні та соціальні умови. Але вирішальну роль у формуванні агресивної поведінки особистості, на думку більшості дослідників, відіграє її безпосереднє соціальне оточення. Агресія дітей дошкільного віку може бути викликана різними факторами. Однак в основі такої поведінки є лише одна з причин – дитина не відчуває себе комфортно в поточній ситуації. Неможливість змінити саму ситуацію, дитина виявляє невдоволення агресивною поведінкою. Розкрито, що старший дошкільний вік важливий період у розвитку дитини, який формує майбутню поведінку, світогляд та характер. Це найголовніший вік для становлення особистості. це період статевої ідентифікації і відповідно до неї стилю поведінки. Також у дитини формується власне усвідомлення себе в часі в просторі, дитина знає минуле, розуміє сьогодення і має уявлення про майбутнє. Цей період є надважливий, бо це початкове становлення особистості. Дитина вчиться передбачати наслідки своєї поведінки, самооцінки, розширюється коло емоцій і почуттів і мотивів. uk_UA
dc.publisher Актуальнi питання гуманiтарних наук uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2:316.613.434]:355.48(470+571):(477)»2022/...»(045)
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject агресивна поведінка uk_UA
dc.subject війна uk_UA
dc.subject особистісне зростання uk_UA
dc.subject внутрішні та зовнішні чинники uk_UA
dc.subject вміння долати агресію uk_UA
dc.title Агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account